Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

#Τελευταίες ειδήσεις:

Εσύ κύριε «αρχαιόθρησκε» και αρχαιολάτρη που μου κουνάς το δάχτυλο....

Δεν είμαι κανένας. Είμαι ένας απλός καθημερινός Ορθόδοξος Έλληνας πολίτης. Δεν ξέρω πολλά γράμματα και ούτε πολλή ιστορία. Δεν συγκαταλέγομαι στους «ψαγμένους» και τους ξύπνιους και δεν φιλοδοξώ να είμαι κάποιος. Είμαι ένας απλός βαρκάρης στην καθημερινή θάλασσα της ενημέρωσης. Αντιλήφθηκα μέσα σε αυτό το καθημερινό ταξίδι μου ότι υπάρχουν κάποιοι συμπολίτες μου οι οποίοι με καλούν σε απολογία καθημερινώς και σκανδαλωδώς, μόνο και μόνο επειδή είμαι Χριστιανός Ορθόδοξος και αυτοί λατρεύουν (όπως οι ίδιοι λένε) την αρχαία Ελληνική θρησκεία δηλαδή -όπως οι ίδιοι προσδιορίζουν- το Δωδεκάθεο. 



Καθημερινά λοιπόν οι «αρχαιόθρησκοι» αυτοί συμπολίτες μου, επιδίδονται συνεχώς και αδιαλείπτως σε έναν αγώνα εναντίον της πίστης μου. Πασχίζουν να αποδείξουν ότι οι πρόγονοι μου, οι πρώτοι Χριστιανοί, κατέστρεψαν τους ειδωλολατρικούς ναούς τους, ότι οι Χριστιανοί σφάξαν Έλληνες, ότι οι Χριστιανοί είναι Εβραϊκό κατασκεύασμα και άλλα τέτοια διάφορα που είμαι σίγουρος πως όποιος συχνάζει στο διαδίκτυο, έως κάποιον βαθμό θα τα έχει αντιληφθεί....



Το ακόμα καλύτερο όμως είναι πως με καλούν σε απολογία εμένα και όλον τον Χριστιανικό κόσμο για γεγονότα και πράξεις που υποτίθεται πως γίνανε πριν από χιλιάδες χρόνια....



Είναι όμως όπως λέει ο λαός να μην πέσεις στον κατάλληλο άνθρωπο και να μην σε πιάσει στον στόμα του διότι τότε....



Κάποιοι που με καλούν να απολογηθώ για κάτι που έγινε ή δεν έγινε πριν από εκατοντάδες και χιλιάδες χρόνια πρέπει πρώτα αυτοί να απολογηθούν για αυτό που κάνουνε σήμερα(όπως νομίζω είναι λογικό). Δεν μπορεί κάποιοι καθημερινά να με βομβαρδίζουν με χιλιάδες πληροφορίες, παραπληροφορίες, ερωτήσεις και παραφιλολογίες για το τι έκανε ο μπάρμπα Μήτσος ο κανατάς το 350 μ.Χ.(πριν από...μόλις  1700 χρονάκια παρά κάτι ψιλά) ο οποίος Μπάρμπα Μήτσος είχε πάει στον Γανυμήδη και του πούλησε σκάρτες κανάτες και άλλα τέτοια «επίκαιρα» ερωτήματα και «ψαγμένες»αναζητήσεις, και αυτός ο κάποιος να μην απολογείται για το τι έκανε και τι είπε το προηγούμενο βράδυ!



Φυσικά-φυσικά τα άτομα αυτά έχουν συνηθίσει να είναι στην θέση του ελεγκτή-κατήγορου και ως εκ τούτου μόλις τα ρωτήσεις κάτι που δεν θέλουν να απαντήσουν πετάνε το μελάνι τους και κάνουν την...σουπιά.



Έτσι και εγώ λοιπόν επειδή είμαι άριστος στο ψάρεμα...σουπιάς,θα θέσω τα ερωτήματα μου προς απανταχού τους «αρχαιόθρησκους» η αρχαιολάτρες η της πατρώας Εθνικής θρησκείας, από το δημόσιο βήμα αυτού εδώ του ιστολογίου και περιμένω την δημόσια απάντηση τους και την δημόσια απολογία τους όπως είναι υποχρεωμένοι να πράξουν διότι άτομα που επιχειρούν να προσηλυτίσουν ή να διαμορφώσουν ένα κομμάτι της νεολαίας ή της κοινωνίας μας οφείλουν να δηλώσουν δημόσια ποιες είναι οι πρακτικές τους και ποιοι οι σκοποί τους ώστε να γνωρίζουμε και εμείς οι υπόλοιποι που επιχειρούν να οδηγήσουν εμάς και τα παιδιά μας. Ερωτώ λοιπόν και περιμένω ΕΠΙΣΗΜΗ απάντηση από τα δεκάδες «σωματεία» τους που έχουν κατακλύσει τον τόπο:



1)Ποια είναι η θέση των Ελλήνων αρχαιόθρησκων απέναντι στις σεξουαλικές διαστροφές, τα ομαδικά όργια και τις ανταλλαγές ερωτικών συντρόφων; Η Ορθοδοξία επίσημα τουλάχιστον καταδικάζει κάθε προσβολή και διαστροφή της γενετήσιας αναπαραγωγής. Κατά την δική σας «κοσμοθέαση» λοιπόν δύναται ένας σωστός «Έλλην» όπως εσείς τον προσδιορίζετε να κάνει «παρτούζες» και άλλα τέτοια παρόμοια; Περιμένω με ανυπομονησία την απάντησή σας.



2) Ποια είναι η θέση σας για τους φυγότεκνους; Ξέρουμε ότι το δημογραφικό πρόβλημα είναι ένα μείζον Εθνικό ζήτημα στην Ελλάδα. Η Ορθοδοξία είναι υπέρ της πολυτεκνίας έστω επίσημα επαναλαμβάνω.Εσείς τι θέση παίρνετε σε αυτό το θέμα; Δύναται ένας «Έλλην» κατά την δική σας κοσμοθέαση να μην θέλει να κάνει πολλά παιδιά;



3) Ποια είναι η θέση σας πάνω στο θέμα των ναρκωτικών ουσιών; Δύναται ένας «Έλλην» να κάνει λήψη οπιούχων,κάνναβης, κοκαΐνης και άλλων συναφών ουσιών;



4)Αν κάποτε επικρατήσετε στην Ελλάδα ως πλειοψηφία και κατά επέκταση αποκτήσετε τον έλεγχο του κράτους, τι προτίθεστε να κάνετε με όσους θέλουν να παραμείνουν Χριστιανοί; Θα τους χαρακτηρίσετε ως Εβραίους(ας πούμε) και θα τους στείλετε στο Ισραήλ; Θα τους ανέχεστε να ασκούν την Χριστιανική τους πίστη ελεύθερα(ας πούμε2); Κάτι άλλο;



5)Ποια η θέση σας στο θέμα της οικογένειας; Υποστηρίζετε την ελεύθερη συμβίωση των ατόμων; Την πολυγαμία; Τι θέση έχετε όσον αφορά την αιμομιξία; 



6)Τι θέση έχετε απέναντι στις Τεκτονικές και τις παρεμφερείς τέτοιες οργανώσεις; Δύναται ένας «Έλλην» να είναι Μασόνος ή να χρηματοδοτείται από τέτοιες οργανώσεις;



7)Κατά την δική σας αντίληψη είναι δυνατόν ένας «Έλλην» να «εκπολιτίζει» τους γύρω του και να έχει οικονομικό όφελος από αυτό; Δέχεστε χρηματικά αντίτιμα για τον αγώνα που λέτε ότι κάνετε ή ο αγώνας σας είναι ανιδιοτελής;



8)Είναι δυνατόν ο ανήθικος να διδάσκει ηθική;



Εσύ κύριε «αρχαιόθρησκε» και αρχαιολάτρη που μου κουνάς το δάχτυλο και με καλείς να απολογηθώ, για ότι λες ότι έγινε πριν από αιώνες, απολογήσου μου πρώτα για ότι κάνεις σήμερα...



Περιμένω εναγωνίως την απάντηση σας. Ευχαριστώ.



Μετά τιμής






Υγιαίνετε 


Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Όλα όσα χρειάζεται να ξέρετε για να αποκτήσετε την δική σας κατσίκα από το Α ως το Ω!

Τα πάντα γύρω από το φυσικό αυτόπηκτο αλάτι βράχων: Η ανωτερότητα του φυσικού τρόπου.

Έλληνας Δικαστής:Μήπως έγινε πραξικόπημα και μόνο τα τανκς δεν είδαμε;Έχουν καταλύσει τους νόμους και το Σύνταγμα με αφορμή την «πανδημία»!

Προσοχή!Κυκλοφορούν «περίεργες» ιώσεις!Δύο προτεινόμενα φυσικά φάρμακα γι`αυτές!