Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

#Τελευταίες ειδήσεις:

Τελικά γιατί πρέπει να εμβολιαστούμε;

 


Ας υποθέσουμε ότι εμβολιάζομαι:


1. Μπορώ να σταματήσω να φοράω τη στοματική μάσκα;
– Οχι.
2. Μπορούν να ανοίξουν ξανά εστιατόρια, καταστήματα κ.λπ. και όλα να λειτουργούν ξανά κανονικά;
– Οχι.
3. Είμαι ανθεκτικός στο COVID-19 ???
– Ίσως, αλλά δεν ξέρουμε ακριβώς, μάλλον δεν θα σας εμποδίσει να το κολλήσετε.

 
4. Τουλάχιστον δεν θα είμαι πλέον μεταδοτικός στους άλλους;
– Όχι, μπορείς να το μεταβιβάσεις, ίσως, κανείς δεν ξέρει. Ούτε ο ΠΟΥ.
5. Εάν εμβολιάσουμε όλα τα παιδιά, το σχολείο θα λειτουργήσει ξανά κανονικά;
– Οχι.
6. Εάν έχω εμβολιαστεί, μπορώ να σταματήσω την κοινωνική αποστασιοποίηση;
– Οχι.
7. Εάν έχω εμβολιαστεί, μπορώ να σταματήσω την απολύμανση των χεριών μου;
– Οχι.
8. Εάν εμβολιαστώ κι εγώ και ο (μεγάλος) πατέρας μου, μπορούμε να αγκαλιάσουμε ο ένας τον άλλον;
– Οχι.
9. Θα ανοίξουν ξανά οι κινηματογράφοι, τα θέατρα και τα στάδια χάρη στα εμβόλια;
– Οχι
.
10. Θα μπορέσουν να συγκεντρωθούν οι εμβολιασμένοι;
– Οχι.
11. Ποιο είναι το πραγματικό όφελος του εμβολιασμού;
– Ο ιός δεν θα σε σκοτώσει.
12. Είστε βέβαιοι ότι δεν θα με σκοτώσει;
– Οχι.
13. Εάν ο ιός στατιστικά δεν θα με σκοτώσει, γιατί πρέπει να εμβολιαστώ;
– Για την προστασία άλλων.
14. Αν λοιπόν εμβολιαστώ, οι άλλοι είναι 100% σίγουροι ότι δεν θα τους κολλήσω;
– Οχι.
15. Μόλις εμβολιαστώ, δεν θα ξαναβγώ θετικός χρησιμοποιώντας το pcr;
– Οχι. Στην πραγματικότητα, θα βγείτε θετικός χρησιμοποιώντας pcr ακόμη πιο γρήγορα.

15. Μόλις εμβολιαστώ, δεν διατρέχω τον κίνδυνο σοβαρών (θανατηφόρων) παρενεργειών;
– Κανείς δεν το ξέρει ακόμα, σύμφωνα με τον ΠΟΥ και το RIVM που είναι πολύ νωρίς για να μπορέσουμε να κρίνουμε.


ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΤΟΥΜΕ .....ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ????

 

cooper

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Όλα όσα χρειάζεται να ξέρετε για να αποκτήσετε την δική σας κατσίκα από το Α ως το Ω!

Τα πάντα γύρω από το φυσικό αυτόπηκτο αλάτι βράχων: Η ανωτερότητα του φυσικού τρόπου.

Έλληνας Δικαστής:Μήπως έγινε πραξικόπημα και μόνο τα τανκς δεν είδαμε;Έχουν καταλύσει τους νόμους και το Σύνταγμα με αφορμή την «πανδημία»!

Προσοχή!Κυκλοφορούν «περίεργες» ιώσεις!Δύο προτεινόμενα φυσικά φάρμακα γι`αυτές!