Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

#Τελευταίες ειδήσεις:

Επιστολή ενός κλέφτη: Πως και γιατί κλέβω τις ελιές από το χωράφι σου και θα συνεχίσω να το κάνω.


 Το παρακάτω κείμενο το λάβαμε από κάποιον ανώνυμο ο οποίος ισχυρίζεται ότι είναι κλέφτης και κλέβει ξένες ελιές σε ξένα χωράφια. Το δημοσιοποιούμε προς χάριν των κανόνων δημοσιογραφίας για την ενημέρωση και την προστασία του κοινού.

                       Επιστολή προς τον αγρότη κάτοχο του χωραφιού

Είμαι αυτός που ήρθα νύχτα στο χωράφι σου και σου έκλεψα ελιές από τα δέντρα. Με την επιστολή μου αυτή θέλω να σε ενημερώσω για κάποια πράγματα όσον αφορά την πράξη μου όπως επίσης και να σου δηλώσω πως θα συνεχίσω να σε κλέβω επ αόριστον γιατί:

1.Ξέρεις ότι ακόμα και αν με βρεις δεν θα με καταγγείλεις διότι έχεις «χεσμένη» την φωλιά σου. Γιατί οι ελιές που έχεις δηλώσει ως δικές σου δεν σου ανήκουν στην πραγματικότητα. Δήλωσες κάποτε στο κράτος ως ιδιοκτησίας σου ελιές που δεν ήταν δικές σου για να παίρνεις  επιδότηση(τα λεγόμενα δικαιώματα). Δήλωσες ως δικές σου δημόσιες εκτάσεις (κοινοτικές) τις οποίες της φύτευσες άρον άρον, δήλωσες ως δικές σου, εκτάσεις οι οποίες άνηκαν σε άλλους που ήταν στο εξωτερικό, έκανες «χρησικτησίες» σε λιοστάσια ανθρώπων που ήταν στην πόλη και δουλεύανε και δεν μπορούσανε να έρθουν στο χωριό να συντηρήσουν το λιοστάσι τους, δήλωσες ως δικές σου περιουσίες συγγενών που ήταν μακρυά, δήλωσες τόσες εκτάσεις όσο είναι η μισή...Αφρική και όλα αυτά για να το παίζεις «παραγωγός» και εγώ καταλήγω να έχεις κλέψει την γη μου, να σου πληρώνω κάθε χρόνο επιδότηση για τις ελιές που μου έκλεψες, και να σου πληρώνω και το λάδι «μαυροχάβιαρο». Το να κλέβεις τον κλέφτη λοιπόν δεν είναι κλοπή.

2.Ξέρεις πως αν γίνει δικαστήριο θα πάει το κολόλ@δο σου στο χημείο. Και ξέρεις επίσης ότι οι «γεωπόνοι» που συνεργάζεσαι αποσιωπούν (γιατί τους τα σκάς)το γεγονός ότι οι ελιές που έχεις και πουλάς λαδάκι «έχτρα παρθένο» είναι τίγκα στο Roundup και επίσης γνωρίζεις πως σκόπιμα καμία εταιρεία δεν ψάχνει στο λάδι για γλυφοσάτη. Ξέρεις λοιπόν αγαπητό μου «θύμα» ότι αν το «έξτρα παρθένο» σου ψαχτεί στο χημείο για τις σωστές ουσίες και όχι μόνο για την οξύτητα, το κολόλ@δο σου δεν θα το αγοράζουν ούτε για πετρέλαιο. Οπότε μην φωνάζεις πως δεν είδες ποιος σε έκλεψε. Και να έβλεπες θα έκανες πως δεν βλέπεις σε διαβεβαιώ.

3.Ξέρεις ότι επειδή δεν ήθελες να κουράζεσαι να μαζεύεις ελιές με τις παλιές μεθόδους, δεν ήθελες να σκύβεις να μαζεύεις ελιές από κάτω, ούτε να περιμένεις να ωριμάσουν οι ελιές ούτε να έχουν τις παλιές μεγάλες και ενδεδειγμένες αποστάσεις μεταξύ τους ώστε να μην πιάνουν πολύ δάκο,  αλλά προτίμησες να αναπτύξεις τρόπους ώστε να κερδίζεις πολύ λάδι σε μία μέρα και έκανες το λιοστάσι «σου» έτσι(σαν τα μούτρα σου) ώστε να μαζεύεται μόνο από μηχανήματα και συνεργεία. Γιατί σιγά μήπως καθόσουν εσύ κοτζάμ «παραγωγός» να σκύβεις να μαζεύεις ελιές από κάτω. Και έφερες αλλοδαπούς εργάτες και έφαγες τις επιδοτήσεις σε μηχανήματα και τώρα χρωστάς το λιοστάσι που δεν είναι καν δικό σου 100% στον γεωπόνο. Και δεν «βγαίνεις» να πληρώνεις στους εργάτες σωστό μεροκάματο και οι ελιές σου πέφτουν κάτω από τον δάκο και σαπίζουν. Γιατί φέρθηκες ανόητα και κουτοπόνηρα. Αλλά εγώ είμαι φτωχός και έμαθα με τα λίγα. Έχω μόνο έναν κουβά που δεν τον χρωστάω πουθενά και έρχομαι το βράδυ και μαζεύω λίγες από τις ελιές σου που ούτως η άλλως δεν θα μαζέψεις διότι έχουν πέσει κάτω και οι εργάτες σου δεν μαζεύουν από κάτω. Γιατί τους καλόμαθες και αυτούς και τώρα θέλουν και αυτοί και άλλα. Εγώ όμως σκύβω και φιλάω το έδαφος πριν το μαζέψω. Γιατί πάντα οι φτωχοί προσκυνούσαν αυτό που οι πλούσιοι χλευάζανε. Γιατί είμαι φτωχός και δεν έχω να πληρώνω 15 ευρά το λίτρο το λάδι για τα παιδιά μου. Μπορεί να είναι παράνομο αυτό που κάνω αλλά το νόμιμο δεν είναι απαραίτητα και ηθικό.

4.Ξέρεις ότι τα χωράφια που παίρνεις επιδοτήσεις στην ουσία δεν είναι πλέον δικά σου. Στα έχουν φεσώσει και στα έχουν πάρει βασιζόμενοι στην κουτοπονηριά σου. Όπως επίσης καταλαβαίνεις ότι τώρα τελευταία το «κράτος» πάει να ελέγξει το λάδι ελέγχοντας από τα λιοτρίβια την παραγωγή και την πώληση του. Μάλλον καταλαβαίνεις λοιπόν ότι σε λίγο δεν θα μπορείς να πας τις ελιές σου στο λιοτρίβι αν δεν έχεις τα απαραίτητα έγραφα ότι οι ελιές είναι δικές σου. Γνωρίζεις μέσα σου ότι για μια ακόμα φορά το «κράτος» χρησιμοποιεί την κουτοπονηριά σου -τάχα μου ενδιαφερόμενο μην τυχόν και σου κλέψω έναν τενεκέ λάδι-, ώστε να ελέγξει το τελευταίο προϊόν που παράγεται και πουλιέται ελεύθερα και «μαύρα» και φυσικά να σου κλέψει (το κράτος) όλη σου την παραγωγή. Οπότε καταλαβαίνεις αγαπητό μου θύμα ότι αν γίνει αυτό ο πρώτος που θα χάσει θα είσαι εσύ. Εγώ το πολύ να τρώω σπορέλαιο. Εσύ όμως; Σκέψου πόσα θα χάσεις; Γιατί μαύρα το βγάζεις το λάδι και μαύρα το πουλάς τώρα ενώ τότε....   Οπότε μην το κάνεις θέμα την κλοπή γιατί δεν σε συμφέρει.

Επίσης θέλω να σου επιστήσω την προσοχή σε μερικά άλλα «θεματάκια» σχετικά με το λιοστάσι σου τώρα που έγινα κατανοητός στο άλλο θέμα και πιστεύω ότι τα βρήκαμε πολιτισμένα.

Ξέρεις είχα τρεις μικρές κυψέλες με μέλισσες κοντά στο λιοστάσι σου. Όχι κάτι το σπουδαίο ίσα ίσα να βγάζω λίγο μέλι για τα παιδάκια μου. Και πήγες και ψέκασες της ελιές με γλυφοσάτη για τα ζιζάνια πρωί πρωί χωρίς να ειδοποιήσεις τους μελισσουργούς της περιοχής σου όπως όφειλες. Και βρήκα τις μέλισσες μου νεκρές.  Επίσης όσα ζιζάνια αντέξανε στην γλυφοσάτη τα παράτησες και γίνανε ξερόχορτα. Και δεν ήρθες το καλοκαίρι να τα καθαρίσεις γιατί έχεις μάθει να πηγαίνεις στο χωράφι σου μόνο όταν είναι να «εισπράξεις»και εγώ έτρεμα μην τυχών πιάσει καμία πυρκαγιά και καούμε όλοι μαζί παρέα. Επίσης αυτό το ρέμα που καταπάτησες για να επεκτείνεις το λιοστάσι σου και το έκλεισες και το όργωσες και το δήλωσες δικό σου εκτός ότι κάνει πιο κάτω κατολισθήσεις και κινδυνεύω να με πάρει το νερό στον άλλο κόσμο, μολύνεις και τον υδροφόρο ορίζοντα ρίχνοντας φυτοφάρμακα σε σημείο που ήταν ρέμα και το μπάζωσες .

Σε παρακαλώ ταχτοποίησε αυτά τα ολίγα θεματάκια μην τα πάρω στο κρανίο. Γιατί αν τα πάρω θα χαλάσουμε τις καρδιές μας.

Με πολύ αγάπη.

Ο κλέφτης του χωραφιού σου

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Όλα όσα χρειάζεται να ξέρετε για να αποκτήσετε την δική σας κατσίκα από το Α ως το Ω!

Τα πάντα γύρω από το φυσικό αυτόπηκτο αλάτι βράχων: Η ανωτερότητα του φυσικού τρόπου.

Έλληνας Δικαστής:Μήπως έγινε πραξικόπημα και μόνο τα τανκς δεν είδαμε;Έχουν καταλύσει τους νόμους και το Σύνταγμα με αφορμή την «πανδημία»!

Προσοχή!Κυκλοφορούν «περίεργες» ιώσεις!Δύο προτεινόμενα φυσικά φάρμακα γι`αυτές!