Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

#Τελευταίες ειδήσεις:

Όλα όσα χρειάζεται να ξέρετε για τον νέο κορονοϊό...

«Ὁ Ῥασκόλνικωφ ἔμεινε στὸ νοσοκομεῖο ὡς τὸ τέλος τῆς Σαρακοστῆς καὶ ὅλη τὴν ἑβδομάδα τοῦ Πάσχα.Ὅταν ἔγινε καλά, θυμήθηκε τὰ ὄνειρα ποὺ εἶχε ἰδεῖ στὸν πυρετὸ καὶ στὸ παραλήρημά του, ξαπλωμένος στὸ κρεβάτι. Εἶχε ὀνειρευτεῖ τότε ὅτι ὅλος ὁ κόσμος ἤτανε καταδικασμένος νὰ καταστραφεῖ ἀπὸ μιὰ μάστιγα ἀνήκουστη καὶ δίχως προηγούμενο ποὺ ἦρθε ἀπ' τὰ βάθη τῆς Ἀσίας κὶ ἔπεσε πάνω στὴν Εὐρώπη, θὰ πέθαιναν ὅλοι, ἐκτὸς ἀπὸ μερικοὺς ἐκλεκτούς. Εἴχανε παρουσιαστεῖ κάτι καινούρια παράσιτα, κάτι μικροοργανισμοί, ποὺ φώλιαζαν στὸ κορμὶ τῶν ἀνθρώπων. Ἀλλὰ τὰ ζωύφια αὐτὰ εἴχανε μυαλὸ καὶ θέληση κὶ ὅποιος ἄνθρωπος μολυνόταν ἀπὸ δαῦτα γινότανε ἀμέσως τρελός. Ὡστόσο ποτέ, μὰ ποτὲ ἄλλοτε οἱ ἄνθρωποι δὲν ἤτανε τόσο σίγουροι ὅτι κατέχουν τὴν ἀλήθεια, ὅσο αὐτὰ τὰ ἀξιολύπητα πλάσματα. Ποτὲ ἄλλοτε δὲν πίστεψαν τόσο πολὺ ὅτι ἤτανε ἀλάνθαστη ἡ κρίση τους, οἱ ἠθικὲς καὶ θρησκευτικές τους πεποιθήσεις, τὰ ἐπιστημονικά τους συμπεράσματα. Χωριά, πόλεις καὶ ἔθνη ὁλόκληρα μολύνονταν κὶ ἔχαναν τὸ λογικό τους.

Το Άστρο του Δαβίδ: Τι Συμβολίζει;

Το ερώτημα αυτό ίσως φαίνεται αδιάφορο για την πίστη πολλών χριστιανών. Το Άστρο του Δαβίδ, όπως αποκαλείται το εξάγωνο άστρο, είναι ένα σχήμα που φαίνεται να αποτελείται από δύο τρίγωνα, αλλά στην πραγματικότητα πρόκειται για δύο γράμματα Δ πλεγμένα μεταξύ τους (στα ελληνικά θα μπορούσαμε να το ονομάσουμε «δίδελτα», διαφοροποιώντας το από το απλό εξάγωνο άστρο). Εδώ και πολλούς αιώνες αποτελεί το σύμβολο του Ιουδαϊσμού και κοσμεί όλες τις Συναγωγές. Από το 1948 αποτελεί επίσης σύμβολο του κράτους του Ισραήλ και είναι το κεντρικό σχήμα στη σημαία του, συμβολίζοντας την εθνική του αποκα­τάσταση.

Οι σταυροφόροι του Μπρανκαλεόνε

Πάλι ήλθαν να μας σώσουν οι βλαμμένοι. Ο Ασσαντ, λένε, έχει χημικά όπλα και τα χρησιμοποιεί. Συμπέρασμα· ο μόνος θάνατος που δεν μπορούν να ανεχτούν οι δυτικοί, είναι από χημικά…      Όχι ότι μου πέφτει λόγος, ή θα στεναχωρηθώ για τον Ασσαντ, αλλά μου κάνει εντύπωση η αφορμή για να ξηλώσουν κάθε φορά, όποιον θεωρούν «απειλή». Γενικότερα δεν μπορώ να βρώ ειρμό σε όλους αυτούς τους μισοτελειωμένους πολέμους. Γιατί βοηθάνε τόσο πολύ, αυτούς που μετά ανατρέπουν και γιατί ΠΟΤΕ δεν τελειώνουν μια δουλειά, αλλά αφήνουν υπόλοιπα;

Γιατί πρέπει να σταματήσετε να βλέπετε πορνό (Βίντεο).

«Σταμάτησα να βλέπω πορνό κυρίως για δυο λόγους: Ο πρώτος ήταν πως το πορνό φέρνει πολύ θυμό και βια στις προσωπικές μου φαντασιώσεις και αυτός ο θυμός και η βία δεν ήταν εκεί εξαρχής και δεν τα ήθελα πλέον για εμένα. Αυτό δεν ήμουν εγώ και αποφάσισα να βάλω τέλος σε όλο αυτό....»

Εγχειρίδιο φυσικών γιατρικών-παραδοσιακής ιατρικής. Μέρος 1ο

Είναι πολύ πιο εύκολο να αφαιρέσεις μια ζωή από το να σώσεις.Είναι πολύ πιο εύκολο να γκρεμίσεις από το να χτίσεις.Σε αυτό το άρθρο-μελέτη θα δημοσιεύσω την πείρα ετών και τις γνώσεις γύρω από τις φυσικές θεραπείες και γιατρικά.  Δυστυχώς αν και θα ήθελα να βγει μικρό το άρθρο τελικά δεν κατέστη δυνατό διότι θα πρέπει πρώτα να εξηγήσω κάποια απαραίτητα όσον αφορά τα βότανα το κερί και τα άλλα φυσικά υλικά διότι οι θεραπείες αυτές ισχύουν ΜΟΝΟ για τα βότανα και τα φυσικά υλικά που θα βρείτε μόνοι σας στην φύση (άγρια) και όχι για όσα πωλούνται σε οποιοδήποτε κατάστημα(βιολογικό ή μη).  Έτσι (δυστυχώς ή ευτυχώς) πριν παρουσιάσω τις συνταγές για αρκετές ασθένειες έπρεπε να φτιάξω ένα...γλωσσάρι που να διευκρινίζει ότι όταν λέμε την λέξη «ρίγανη» σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν εννοούμε αυτή που θα αγοράσουμε από κάπου και όταν λέμε την λέξη «κερί» εννοούμε αυτό που θα πάρουμε εμείς με το χέρι μας από τις μέλισσες.

Η απάντηση στην Μαρία από την Αλβανία.

Μαρία είμαι ένας Έλληνας Βαρκάρης . Κάπου κατάλαβα ότι έχεις παράπονα από εμάς τους Έλληνες (διαβάζοντας το άρθρο σου στο διαδίκτυο εδώ το λίνκ ) καταλογίζοντας μας ότι δεν είμαστε φιλόξενος λαός και άλλα τέτοια. Σαν Έλληνας λοιπόν να σου απαντήσω σε όσα λες όχι τόσο για εσένα (διότι νομίζω πως γνωρίζεις ήδη τα όσα θα πω) αλλά για να μαθαίνουν οι νεότεροι και να θυμούνται οι παλαιότεροι.

Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς: «Κάνε το καλό πρώτα σε όσους έχουν την ίδια πίστη και το ίδιο αίμα με σένα».

Αποσπάσματα από το υπέροχο βιβλίο «Μέσα από το Παράθυρο της Φυλακής - Μηνύματα στο λαό», Αγίου Νικολάου Επισκόπου Αχρίδος. Εκδόσεις «Ορθόδοξος Κυψέλη», Θεσσαλονίκη 2012. Ό,τι πρέπει για αυτές τις ημέρες! Ο Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς (Николај Велимировић, στα σερβικά) Επίσκοπος Αχρίδος, της Σερβικής Εκκλησίας, γεννήθηκε το 1880 στην Σερβία. Η οικογένειά του καταγόταν από την Σρεμπένιτσα της Βοσνίας.  Έλαβε ευρεία μόρφωση ανά την υφήλιο και επέδειξε σπουδαίο συγγραφικό έργο. Οι υψηλές θεολογικές και φιλοσοφικές μελέτες του τον έκαναν σύντομα γνωστό λαμβάνοντας πέντε διδακτορικούς τίτλους σε διάφορα Πανεπιστήμια του κόσμου. 

Κανείς δεν μπορεί να κερδίσει τις δικές σου μάχες!

Γράφει ο αγαπητός φίλος  Polydefkis Vanidis στο facebook! «Δεν θα ξεκουραστούμε απόψε;» την ρώτησα, σαν να μην ήξερα την απάντηση… «Σε λίγες ώρες βραδιάζει». «Κανείς δεν ξέρει τι θα συμβεί απόψε», είπε και το βλέμμα της χάθηκε για μια στιγμή καθώς την κοιτούσα.

Συνομιλία του Βαρκάρη με τον Τσούπρα για το θέμα του τζαμιού στον Βοτανικό!!!

-Έλα Αλέκο;Εσύ; -Ποιος είστε κύριε;Ποιος σας έδωσε τον προσωπικό μου αριθμό; -Άστα αυτά τώρα. Τα έχουμε ξαναπεί. Γιάννης εδώ. -Ποιος Γιάννης;Κύριε μιλάτε στον πρωθυπουργό της Ελλάδος. Φαρσέρ είστε;

Γιατί δεν αντιδρούν οι κληρικοί και γιατί ο Ιερώνυμος απέχει. Κατάλαβες τώρα;

Πολλοί αγαπητοί φίλοι μου με ρωτάνε για τον ρόλο της εκκλησίας σε όλη αυτή την κατάσταση και γιατί ο Ιερώνυμος αποφεύγει να έρθει σε ρήξη με την εκάστοτε κατοχική κυβέρνηση. Την απάντηση την έχω δώσει σε αρθρογραφία μου εδώ και πολλά χρόνια αλλά τότε δεν είχανε οι πολλοί χρόνο να ασχοληθούν. Τους φάνηκε μεγάλο το κείμενο και βαρέθηκαν να το διαβάσουν όλο. Επίσης κάποιοι άλλοι με είπανε «ακραίο», «φανατικό», «παλαιοημερολογίτη» κ.λ.π. απλά και μόνο για να μην παραδεχθούν ότι το κακό με την Ελλαδική εκκλησία έχει την ρίζα του σε ένα θέμα που είναι ιστορικό, όπως επίσης πως ανεξάρτητα το τι πιστεύει ο καθένας τα γεγονότα είναι γεγονότα πόσο μάλλον όταν επαναλαμβάνονται σαν φάρσα σε ίδιες ιστορικές περιόδους.